AFTERDEATH
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

AFTERDEATH


 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Geodude DK DPS

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Geodude




Antal inlägg : 1
Join date : 09-07-05

Geodude DK DPS Empty
InläggRubrik: Geodude DK DPS   Geodude DK DPS I_icon_minitimesön jul 05, 2009 9:59 pm

- Hur gammal är du? 16
- Vart kommer du ifrån? Stockholm
- Arbete/Skola etc? Ska börja första året på Gymnasiumet

Din karaktär
- Namn: Geodude
- Klass: Death knight
- Ras: Undead
- Level: 80
- Playtime på karaktären du applyar med? 36 days 2 hours
- Armory link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Frostwhisper&n=Geodude
- Glyphs: Howling blast, obliterate, frost strike, pestilence, ghoul och Horn
- Om du är pvp-speccad länka speccen med t.ex wowhead talent calc med din pve specc
- Om din armory gear är pvp gear, berätta/visa vilken gear du har ungefär

Reputation
Kirin Tor: Revered
Argent Crusade: exalted
The Sons of Hodir: honored
Knights of the Ebon Blade: exalted

- Har du någon alt? (höglevlad) Isåfall, vilken klass? LvL 80 Holy priest med nice gear.
- Om du blir ombedd att respecca för guildens bästa, gör du det utan några problem? Jag har inget emot respecca men jag värderar anledningen till att respecca. dvs vad som blir bättre och sämmre. Jag vill också gärna ha starka argument emot min specc eftersom det är extremt bra frost dps specc.

- Vad har du för tidigare raid-experience ifrån:
PreTBC: inget började TBC
TBC: SSC, TK, Kara, Gruul, Magtheridon, Zul'aman
WOTLK: Ulduar allt utom Yogg saron, Naxx 25/10, Malygos 10, os 10/25 1d

- Vad har du varit med i för tidigare guilder / Varför lämnade du? ingen-

- Vi är en PvE guild, så det innebär att main prio är PvE progress, vilket kan innebära "mycket" farmande av raid-materials när vi inte raidar. Du ska även kunna taktikerna på progressing-bossarna. Är detta något du kommer klara av? Jadå, inget problem.

- Våra raid-dagar är onsdag och söndag 19.00 - 24.00 (25 man-raids), 10 man raids kommer upp på lite olika dagar, men onsdag / söndag är 25 manna raid.
Kommer du kunna att deltaga på onsdag/söndags raiderna? Jajamensan

- Vad kommer du att tillföra raiderna? (Vad är din roll i raiden?) Meleebuffer och Stark dps.

- Vilka trading skills har du / Några nämnvärda recept? 218 inscription och 8 herbalism (facepalm) jobbar på det.

- Vi använder oss av Mumble, samt några ingame addons som ett krav! Kommer du att klara av det? Jadå, inget problem säg bara villka så skaffar jag.


Vad vi väntar oss av dig:
- Level 80
- Tålamod när vi testar nya bossar
- Stabil anslutning
- Att du är en aktiv spelare, som trial är kravet att du deltar 100% av raidsen
- Mick
- Självklart att du känner till din klass
- Att du är förberedd till raids, food, flask, elixir, pots, oils, taccs

Vad förväntar du dig av oss / Några frågor? En fråga, hur långt har ni kommit i ulduar och om ni inte clearat hela, finns det stor chans till det?
Till överst på sidan Gå ner
Elidir




Antal inlägg : 4
Join date : 09-06-12

Geodude DK DPS Empty
InläggRubrik: Sv: Geodude DK DPS   Geodude DK DPS I_icon_minitimemån jul 06, 2009 6:17 am

Set väl helt ok ut Smile Vi har 12 bossar nere i 10man och 7 bossar nere i 25man.
Till överst på sidan Gå ner
dezzer




Antal inlägg : 14
Join date : 09-06-04
Ort : stockholm

Geodude DK DPS Empty
InläggRubrik: Sv: Geodude DK DPS   Geodude DK DPS I_icon_minitimemån jul 06, 2009 7:00 pm

ja det ser helt klart bra ut. men vet inte om vi behöver fler DK`s. måste kolla upp det först.
Annars ett ja från mig cheers
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Geodude DK DPS Empty
InläggRubrik: Sv: Geodude DK DPS   Geodude DK DPS I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Geodude DK DPS
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
AFTERDEATH :: Ansökningar :: Ansökningar-
Hoppa till: