AFTERDEATH
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

AFTERDEATH


 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Baconface - Fire Mage

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
Baconface




Antal inlägg : 3
Join date : 09-06-27

Baconface - Fire Mage Empty
InläggRubrik: Baconface - Fire Mage   Baconface - Fire Mage I_icon_minitimelör jun 27, 2009 2:45 pm

Lite om dig som person
- Hur gammal är du? Jag är 17 år.
- Vart kommer du ifrån? Jag är ifrån Sverige.
- Arbete/Skola etc? Gymnasium. Jag har avslutat mitt sommarjobb.

Din karaktär
- Namn: Baconface
- Klass: Mage
- Ras: Undead
- Level: 80
- Playtime på karaktären du applyar med? 67 dagar.
- Armory link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Frostwhisper&n=Baconface
- Glyphs: Fireball, Molten armor och Living bomb.
- Om du är pvp-speccad länka speccen med t.ex wowhead talent calc med din pve specc http://eu.wowarmory.com/character-talents.xml?r=Frostwhisper&cn=Baconface&gn=Nefarious
- Om din armory gear är pvp gear, berätta/visa vilken gear du har ungefär: Helt obuffat ligger jag på 1842 spellpower, 34.08 crit(med molten armor) hit cappad och jag har 247 passiv haste.

Reputation
Kirin Tor: Revered
Argent Crusade:Friendly
The Sons of Hodir:Revered
Knights of the Ebon Blade:Friendly

- Har du någon alt? (höglevlad) Isåfall, vilken klass? Paladin och Rogue, båda 80 och båda blev stulna för någon dag sedan.
- Om du blir ombedd att respecca för guildens bästa, gör du det utan några problem? Självklart

- Vad har du för tidigare raid-experience ifrån:
PreTBC:ZG, MC, BWL, AQ20.
TBC: Clearade allting upp till Kalcegos i SWP.
WOTLK: Allting upp till Yogg-saron i Ulduar10, och till Freya i 25.

- Vad har du varit med i för tidigare guilder / Varför lämnade du? Jag är med i nefarious just nu, men jag lämnar mer än gärna då guilden bara ruttnat, alla blir classleaders och officers hit och dit.

- Vi är en PvE guild, så det innebär att main prio är PvE progress, vilket kan innebära "mycket" farmande av raid-materials när vi inte raidar. Du ska även kunna taktikerna på progressing-bossarna. Är detta något du kommer klara av? Lätt, jag har ATM runt 10 stacks buffood och 35 flasks.

- Våra raid-dagar är onsdag och söndag 19.00 - 24.00 (25 man-raids), 10 man raids kommer upp på lite olika dagar, men onsdag / söndag är 25 manna raid.
Kommer du kunna att deltaga på onsdag/söndags raiderna? Jadå, om det inte är något speciellt för mig den dagen, vilket det är minst sannolikhet för att det är.

- Vad kommer du att tillföra raiderna? (Vad är din roll i raiden?) DPS, Decurse, kan hjälpa till och förklara tactics, kiting.

- Vilka trading skills har du / Några nämnvärda recept? Jag kan inte göra så bra grejer med min tailoring just nu.

- Vi använder oss av Mumble, samt några ingame addons som ett krav! Kommer du att klara av det? Har aldrig använt mumble, men det ska nog inte vara ett problem.


Vad vi väntar oss av dig:
- Level 80
- Tålamod när vi testar nya bossar
- Stabil anslutning
- Att du är en aktiv spelare, som trial är kravet att du deltar 100% av raidsen
- Mick
- Självklart att du känner till din klass
- Att du är förberedd till raids, food, flask, elixir, pots, oils, taccs

Vad förväntar du dig av oss / Några frågor?
Förväntar mig nog ingenting speciellt, bara att alla är trevliga mot varandra och att man kan ha kul i raids.
Till överst på sidan Gå ner
Elidir




Antal inlägg : 4
Join date : 09-06-12

Baconface - Fire Mage Empty
InläggRubrik: Sv: Baconface - Fire Mage   Baconface - Fire Mage I_icon_minitimelör jun 27, 2009 10:57 pm

Låter bra Smile Hade vart bra om du loggar ut med Pve-gear tho så vi kan se ditt gear.
Till överst på sidan Gå ner
Baconface




Antal inlägg : 3
Join date : 09-06-27

Baconface - Fire Mage Empty
InläggRubrik: Sv: Baconface - Fire Mage   Baconface - Fire Mage I_icon_minitimelör jun 27, 2009 11:03 pm

Gjort.
Till överst på sidan Gå ner
Tund




Antal inlägg : 18
Join date : 09-06-05
Age : 31
Ort : Ystad

Baconface - Fire Mage Empty
InläggRubrik: Sv: Baconface - Fire Mage   Baconface - Fire Mage I_icon_minitimesön jun 28, 2009 2:22 pm

Ser helt klart riktigt bra ut, Nackdelen är väl att vi har rätt många aktiva mages, men vi har kunnat overcappa andra klasser förr så varför inte, thumbs up! cheers
Edit: På vilken char har du Ulduar progressen ifrån? ser rätt tomt ut på achievements @ magen
Till överst på sidan Gå ner
Baconface




Antal inlägg : 3
Join date : 09-06-27

Baconface - Fire Mage Empty
InläggRubrik: Sv: Baconface - Fire Mage   Baconface - Fire Mage I_icon_minitimesön jun 28, 2009 4:30 pm

På min förra karaktär, som tydligen blivit snodd, lämnar helst inte ut namn, men jag har helt klart talat sanning på min app.
Till överst på sidan Gå ner
R0L0CC

R0L0CC


Antal inlägg : 4
Join date : 09-06-05
Age : 39
Ort : karlskoga

Baconface - Fire Mage Empty
InläggRubrik: Sv: Baconface - Fire Mage   Baconface - Fire Mage I_icon_minitimetor jul 02, 2009 10:30 am

det e ju fetgrymt med en firemage i guilden tycker jag... alla andra e juh arcane Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
dezzer




Antal inlägg : 14
Join date : 09-06-04
Ort : stockholm

Baconface - Fire Mage Empty
InläggRubrik: Sv: Baconface - Fire Mage   Baconface - Fire Mage I_icon_minitimefre jul 03, 2009 1:19 pm

Alla värkar posetiva. Så det e väll bara å ta in.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Baconface - Fire Mage Empty
InläggRubrik: Sv: Baconface - Fire Mage   Baconface - Fire Mage I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Baconface - Fire Mage
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
AFTERDEATH :: Ansökningar :: Ansökningar-
Hoppa till: